A: Pro sjednání pojištění potřebujete pouze údaje z malého technického průkazu vozidla, pro které bude služba AutoCare určena, a několik minut času – stačí vyplnit on-line objednávkový formulář, nebo zavolat na telefonní číslo 810 100 800.
A: Ano, určitě stihnete. Pokud si po vyplnění on-line objednávky vyberete platbu kartou, bude pojistná smlouva aktivní ihned s platností od zvoleného data. Nejbližší možný termín je +1 den od data sjednání. Jestliže platební kartu s povolenými on-line platbami nemáte nebo preferujete-li převod z účtu, zašlete nám prosím e-mailem kopii elektronického potvrzení provedení transakce (tato služba je již běžně součástí internetového bankovnictví) na adresu pojisteni@europ-assistance.cz a my Vám smlouvu zaktivujeme.
A: Originál pojistné smlouvy není třeba zasílat, za Váš souhlas se sjednáním pojištění asistenčních služeb AutoCare považujeme Vaši úhradu pojistného.
A: Uhradíte-li pojistné převodem na náš účet, bude Vám po připsání platby zaslána potvrzující SMS zpráva. Pokud z nějakého důvodu SMS neobdržíte, napište nám prosím na e-mail pojisteni@europ-assistance.cz a my Vám obratem sdělíme, zda jsme platbu obdrželi. Při úhradě služby platební kartou probíhá platba ihned.
A: Nic se neděje, napište nám prosím e-mail s Vašimi údaji (stačí RZ auta) a my Vám smlouvu zašleme znovu.
A: Asistenční kartu jste obdrželi v elektronické podobě spolu s dokumenty, které jsme Vám zaslali při sjednání programu AutoCare. Kartičku si můžete vytisknout a vystřiženou vložit například k dokladům od vozidla spolu s malým technickým průkazem.
A: Stačí nám napsat krátkou zprávu na adresu pojisteni@europ-assistance.cz. Údaje opravíme a zašleme vám zpět potvrzení, že je vše již pořádku.
A: Volání na asistenční linku je zpoplatněno dle tarifu Vašeho mobilního operátora či jiného poskytovatele telefonních služeb.
A: Ano, asistenční centrála Europ Assistance sídlí v Praze. Vždy se dovoláte česky, případně slovensky hovořícímu koordinátorovi, který Vám pomůže událost vyřešit.
A: Pojištění AutoCare si samozřejmě můžete sjednat i v tomto případě. Díky vysokému limitu plnění a téměř žádným výlukám Vám AutoCare pomůže v jakékoliv situaci včetně takových, na něž se asistence Vaší pojišťovny vztahovat nebude.
A: Počet pojistných událostní není limitován. Počítáme s tím, že v zimě se vlivem mrazu můžete potýkat s vybitou baterií či se zamrzlou naftou, na letní dovolené Vás možná zaskočí propíchnutá pneumatika a na podzim třeba Vaše auto náhle odmítne pokračovat v jízdě – všechny tyto události jsou asistenční službou AutoCare kryty, takže se na svých cestách můžete cítit v bezpečí po celý rok, kdykoliv a kdekoliv.
A: Pojištění AutoCare se vztahuje vždy jen na konkrétní vozidlo, které je uvedeno ve smlouvě. Pokud máte více aut a chcete při cestě s kterýmkoliv z nich využívat výhody programu AutoCare, je třeba uzavřít pojistnou smlouvu pro každý z těchto vozů.
A: Pro zrušení programu stačí, když nám na e-mail pojisteni@europ-assistance.cz zašlete naskenovanou smlouvu o prodeji Vašeho vozu včetně data jeho prodeje a připojíte číslo účtu, na který si přejete zaslat zbylé pojistné.
A: Pojistnou smlouvu převést nelze. Zašlete nám prosím žádost o zrušení programu (viz předchozí dotaz) a nevyčerpanou část pojistného Vám vrátíme zpět na účet. Další smlouvu pro Váš nový vůz si pak můžete sjednat on-line či telefonicky, kdykoliv Vám to bude vyhovovat.
A: Roční program AutoCare u Europ Assistance uzavíráte vždy pouze na zvolené období, které je uvedeno ve smlouvě. K automatické prolongaci nedochází, nemusíte se tedy obávat, že byste v následujícím období museli platit za službu, kterou již nehodláte využívat, jen proto, že jste zapomněli smlouvu zrušit. Asi dva týdny před skončením platnosti smlouvy Vám zašleme návrh na uzavření nové pojistné smlouvy na další rok. Jestliže si již nepřejete pojištění AutoCare využívat, nemusíte na tento dopis reagovat (žádné sankce ani penále neuplatňujeme). Budeme však rádi, pokud si najdete chvilku a dáte nám e-mailem vědět, že smlouvu na další rok uzavírat nechcete.
A: Nevadí, stačí částku uhradit a my po obdržení platby Vaši službu znovu aktivujeme. Přejete-li si posunout datum počátku platnosti smlouvy, napište nám na pojisteni@europ-assistance.cz a my Vám zašleme opravený návrh.
A: Limit plnění 75 000 Kč pro jednu pojistnou událost postačí na odtažení Vašeho vozu i z velmi vzdálených destinací, jež jsou oblíbeným cílem českých turistů, například z jižní Francie nebo z Norska.
A: Ano, tlumočení je zdarma součástí programu AutoCare.
A: Pokud se závadu nepodaří rychle odstranit, můžete si vybrat ze dvou možností. Rozhodnete-li se nechat vůz opravit v nejbližším servisu a pokračovat v cestě na dovolenou, pak máte nárok na poskytnutí náhradního automobilu po dobu opravy až na 5 dní. Zvolíte-li návrat domů i s celou posádkou, poskytneme Vám náhradní automobil pro dojetí do Vašeho bydliště a porouchaný vůz rovněž dopravíme do České republiky.
A: Zařídíme pro Vás jízdenku na vlak nebo letenku včetně dopravy na nádraží či letiště.
A: Ano, na všechny tyto incidenty se pojištění AutoCare vztahuje.
A: Rozhodujeme podle délky opravy. Pokud by oprava trvala déle než 24 hodin, můžete si vybrat, zda vůz necháte opravit v místním zahraničním servisu, nebo jestli využijete možnost odtahu do ČR.
A: Servis v České republice si můžete vybrat, porouchaný automobil můžeme dopravit i do Vašeho bydliště.
A: Ubytování je zajištěno pro celou posádku.
Ano, program AutoCare mohou využívat i autodopravci.
A: Pojistné můžete uhradit bankovním převodem na číslo účtu 5940552/0800 (variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy) nebo online platební kartou ihned po sjednání.